Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Turner > DHRrejestrujzaloguj

TURNER DHR

DH 26"

parametry

Rozmiary S, M, L, XL
Materiał ramy aluminium
Technologiesystem zawieszenia z tymczasowym punktem obrotu DW Link, mocowanie ISCG05
Przedni amortyzator Rock Shox Boxxer WC
Tylny amortyzator Fox DHX RC2
Skok przód 200 mm
Skok tył 210 mm
Korby SRAM X0
Łożyska suportu b.d.
Kaseta SRAM 10-rz.
Łańcuch SRAM
Napinacz SRAM X0
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka SRAM X0
Manetki SRAM X0
Hamulce SRAM Code, tarcze 200 mm
Piasty Shimano Saint (osie 20 mm / 12x150 mm)
Obręcze DT Swiss FR600
Opony Maxxis Minion 26x2.5"
Rozmiar koła 26"
Kierownica Truvativ Boobar
Wspornik kierownicy Thomson
Łożyska sterów Canre Creek 40
Wspornik siodła Thomson Elite
Siodło WTB Rocket V
Pedały -
Informacje dodatkowe cena ramy od 9899 zł (damper Fox DHX RC2), dostępna wersja osprzętu Shimano Saint

dystrybucja

Pogo Bikes

ul. Kocjana 1B/128, 01-473 Warszawa
+48 790-737-720
info@pogobikes.com, www.pogobikes.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

b.d.b.d.63°441 mmb.d.

cena
b.d.

masa
b.d.

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj