Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Turner > Czarrejestrujzaloguj

TURNER Czar

MTB XCM 29"

parametry

Rozmiary M, L, XL, 2XL
Materiał ramy aluminium
Technologiesystem zawieszenia z tymczasowym punktem obrotu DW Link
Przedni amortyzator Fox 32 Float FiT CTD
Tylny amortyzator Fox Float CTD Kashima
Skok przód 100 mm
Skok tył 100 mm
Korby Shimano XT 40-32-22 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano (11-36) 10-rz.
Łańcuch Shimano
Przednia przerzutka Shimano XT
Tylna przerzutka Shimano XT
Manetki Shimano XT
Hamulce Shimano XT, tarcze 160 mm
Piasty Speed Tuned (osie 15 mm / 12x142 mm)
Obręcze Stans Crest
Opony Continental Race King 29x2.1"
Rozmiar koła 29"
Kierownica Enve Flat
Wspornik kierownicy Thomson
Łożyska sterów Canre Creek 40
Wspornik siodła Thomson Elite
Siodło WTB Rocket V
Pedały -
Informacje dodatkowe cena ramy od 9999 zł (damper Fox CTD Evolution), dostępna wersja osprzętu SRAM X0

dystrybucja

Pogo Bikes

ul. Kocjana 1B/128, 01-473 Warszawa
+48 790-737-720
info@pogobikes.com, www.pogobikes.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru L

622 mm73°69,8°441 mmb.d.

cena
b.d.

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Cechy roweru do maratonów
efektywność - to miks cech związanych z geometrią ramy, doborem zespołu przenoszącego „posuwisto zwrotny” ruch nóg na obrót kołem, a także masy roweru oraz, co chyba jeszcze ważniejsze, jego kół. Sztywność ramy? Czasy wiotkich ram minęły i sen z powiek projektantów spędza raczej brak komfortu wywołany kosmicznymi sztywnościami ram. Cenimy sobie ramy o geometrii dobranej tak, żeby ułatwiała szybki obrót. W głównej mierze zależy on od Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj