Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Commencal > Ramones 20rejestrujzaloguj

COMMENCAL Ramones 20

Dzieci

parametry

Rozmiary jeden rozmiar
Materiał ramy aluminium
Technologie
Widelec Commencal
Korby Commensal, 36 z. (152 mm)
Łożyska suportu b.d.
Kaseta (16) 1-rz.
Łańcuch jednobiegowy
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka -
Manetki -
Hamulce Kids v-brake
Piasty b.d.
Obręcze Commencal
Opony Kenda Small Block 8 20x2,1"
Rozmiar koła 20"
Kierownica Commnecal, 25,4x560 mm
Wspornik kierownicy Commencal
Łożyska sterów Neco, 1i1/8"
Wspornik siodła aluminiowy, 27.2 mm
Siodło Kid
Pedały nylonowe
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lata

dystrybucja

Horizon Five

ul . Czołgistów 34a 43-400 Bielsko-Biała
+48 664010466
pawel@endurotrophy.pl, www.horizonbikes.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 260 mm

445 mm73°69°360 mm857 mm

cena
279 €

masa
8500 g

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj