Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Cube > Axial WLS GTC Prorejestrujzaloguj

CUBE Axial WLS GTC Pro

Szosa

parametry

Rozmiary 47, 50, 53, 56 cm
Materiał ramy carbon GTC
TechnologieTwin Mold, monocoque
Widelec Cube CSL Race Carbon
Korby Shimano 105 FC-5800 50-34 z.
Łożyska suportu Shimano Hollowtech II
Kaseta Shimano 105 CS-5800 (11-32) 11-rz.
Łańcuch Shimano CN-HG600
Przednia przerzutka Shimano Ultegra FD-6800
Tylna przerzutka Shimano Ultegra RD-6800
Manetki Shimano Ultegra ST-6800
Hamulce Shimano Ultegra ST-6800 / Shimano 105 BR-5800
Koła Mavic Aksium S WTS
Opony Mavic Aksion 65A 700x25C
Rozmiar koła 700C
Kierownica Cube Wing Race Bar
Wspornik kierownicy Cube Performance Pro
Łożyska sterów Cube I-t 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Cube Performance, 27.2x350 mm
Siodło Selle Italia X1 WLS
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 6 lat na ramę, 2 lata komponenty

dystrybucja

SKI TEAM Sp. z o.o.

ul. 17 Stycznia 36/38, 02-146 Warszawa
tel. 22 846 57 87 / fax 22 846 79 64
cube@skiteam.pl, www.skiteam.pl

znajdź sklep

Katowice

Ski Teamul. Alpejska 3, 40-500 Katowice
32-733-24-47, katowice.biuro@skiteam.pl, www.skiteam.pl

Piaseczno

Ski Teamul. Puławska 42E, 05-500 Piaseczno
602-632-379 , piaseczno.biuro@skiteam.pl, www.skiteam.pl

Poznań

SKI TEAM PRO SHOPUL. BUŁGARSKA 117A , 60-378 Poznań
61-867-44-37, poznan@skiteam.pl , www.skiteam.pl

Warszawa

SKI TEAMUL. 17 STYCZNIA 36/38 , 02-146 Warszawa
22-846-86-99, skitem@skiteam.pl , www.skiteam.pl

SKI TEAM (PARK HANDLOWY TARGÓWEK)UL. MALBORSKA 51-53 , 03-286 Warszawa
22-331-08-07, targowek@skiteam.pl , www.skiteam.pl

SKI TEAM BISUL. KAROLKOWA 17/19 , 01-207 Warszawa
22-632-97-96, karolkowa@skiteam.pl , www.skiteam.pl

Wrocław

Ski Teamul. Graniczna 2, 54-516 Wrocław
71-794-83-28, wroclaw@skiteam.pl, www.skiteam.pl

SKI TEAM (CH ARKADY)UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 2-4 , 53-333 Wrocław
71-722-35-15, arkady@skiteam.pl , www.skiteam.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 53 cm

530 mm74°71,5°406 mm980 mm

cena
6699 zł

masa
8000 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach CUBE
Czytaj więcej

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj