Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Cube > Elite Super HPC Pro 29rejestrujzaloguj

CUBE Elite Super HPC Pro 29

MTB XCM 29"

parametry

Rozmiary 15", 17", 19", 21", 23"
Materiał ramy carbon Super HPC
TechnologieAdvanced Twin Mold
Przedni amortyzator Rock Shox Reba RL PushLoc
Skok przód 100 mm
Korby SRAM X0 Carbon 38-24 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta SRAM PG-1030 (11-36) 10-rz.
Łańcuch KMC X10
Przednia przerzutka SRAM X0
Tylna przerzutka SRAM X0
Manetki SRAM X9 Trigger
Hamulce Shimano XT M785, tarcze 180/160 mm
Koła Fulcrum Red66 (osie 15 mm / X12)
Opony Schwalbe Rocket Ron Kevlar LightSkin 29x2.25"
Rozmiar koła 29"
Kierownica Cube Flat Race Bar Pro, 720 mm
Wspornik kierownicy Syntace F149
Łożyska sterów Cube I-t 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Cube Prolight, 31.6x400 mm
Siodło Selle Italia SC1
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 6 lat na ramę, 2 lata komponenty

dystrybucja

SKI TEAM Sp. z o.o.

ul. 17 Stycznia 36/38, 02-146 Warszawa
tel. 22 846 57 87 / fax 22 846 79 64
cube@skiteam.pl, www.skiteam.pl

znajdź sklep

Katowice

Ski Teamul. Alpejska 3, 40-500 Katowice
32-733-24-47, katowice.biuro@skiteam.pl, www.skiteam.pl

Piaseczno

Ski Teamul. Puławska 42E, 05-500 Piaseczno
602-632-379 , piaseczno.biuro@skiteam.pl, www.skiteam.pl

Poznań

SKI TEAM PRO SHOPUL. BUŁGARSKA 117A , 60-378 Poznań
61-867-44-37, poznan@skiteam.pl , www.skiteam.pl

Warszawa

SKI TEAMUL. 17 STYCZNIA 36/38 , 02-146 Warszawa
22-846-86-99, skitem@skiteam.pl , www.skiteam.pl

SKI TEAM (PARK HANDLOWY TARGÓWEK)UL. MALBORSKA 51-53 , 03-286 Warszawa
22-331-08-07, targowek@skiteam.pl , www.skiteam.pl

SKI TEAM BISUL. KAROLKOWA 17/19 , 01-207 Warszawa
22-632-97-96, karolkowa@skiteam.pl , www.skiteam.pl

Wrocław

Ski Teamul. Graniczna 2, 54-516 Wrocław
71-794-83-28, wroclaw@skiteam.pl, www.skiteam.pl

SKI TEAM (CH ARKADY)UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 2-4 , 53-333 Wrocław
71-722-35-15, arkady@skiteam.pl , www.skiteam.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 19"

602 mm73°70,5°440 mm1098 mm

cena
10 119 zł

masa
10 200 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach CUBE
Czytaj więcej

Cechy roweru do maratonów
efektywność - to miks cech związanych z geometrią ramy, doborem zespołu przenoszącego „posuwisto zwrotny” ruch nóg na obrót kołem, a także masy roweru oraz, co chyba jeszcze ważniejsze, jego kół. Sztywność ramy? Czasy wiotkich ram minęły i sen z powiek projektantów spędza raczej brak komfortu wywołany kosmicznymi sztywnościami ram. Cenimy sobie ramy o geometrii dobranej tak, żeby ułatwiała szybki obrót. W głównej mierze zależy on od Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj