Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Cube > Sting WLS 120 Race 27.5rejestrujzaloguj

CUBE Sting WLS 120 Race 27.5

ALL-MNT 27,5"ALL-MNT 29"

parametry

Rozmiary 27.5" - 13.5", 15"; 29"- 16", 18"
Materiał ramy aluminium 7005
Technologieczterozawiasowy system amortyzacji ETC, potrójnie cieniowane rury
Przedni amortyzator Rock Shox Reba RL PushLoc
Tylny amortyzator Fox Float CTD
Skok przód 120 mm
Skok tył 120 mm
Korby Shimano XT FC-M782 40-30-22 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano CS-HG50 (11-36) 10-rz.
Łańcuch Shimano CN-HG95
Przednia przerzutka Shimano Deore FD-M611
Tylna przerzutka Shimano XT RD-M781
Manetki Shimano Deore SL-M610-I
Hamulce Shimano Deore M615, tarcze 180/160 mm
Koła DT Swiss CSW MA 1.7 lub 1.9 (osie 15 mm / X12)
Opony Schwalbe Nobby Nic kevlar LightSkin 27.5x2.25" lub 29x2.25"
Rozmiar koła 27.5"; 29"
Kierownica Cube Rise Trail Bar Pro, 700 mm
Wspornik kierownicy Cube Performance Pro
Łożyska sterów Cube 1.5E ZS 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Cube Performance, 31.6x400 mm
Siodło Cube WLS Active 1.0
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 6 lat na ramę, 2 lata komponenty

dystrybucja

SKI TEAM Sp. z o.o.

ul. 17 Stycznia 36/38, 02-146 Warszawa
tel. 22 846 57 87 / fax 22 846 79 64
cube@skiteam.pl, www.skiteam.pl

znajdź sklep

Katowice

Ski Teamul. Alpejska 3, 40-500 Katowice
32-733-24-47, katowice.biuro@skiteam.pl, www.skiteam.pl

Piaseczno

Ski Teamul. Puławska 42E, 05-500 Piaseczno
602-632-379 , piaseczno.biuro@skiteam.pl, www.skiteam.pl

Poznań

SKI TEAM PRO SHOPUL. BUŁGARSKA 117A , 60-378 Poznań
61-867-44-37, poznan@skiteam.pl , www.skiteam.pl

Warszawa

SKI TEAMUL. 17 STYCZNIA 36/38 , 02-146 Warszawa
22-846-86-99, skitem@skiteam.pl , www.skiteam.pl

SKI TEAM (PARK HANDLOWY TARGÓWEK)UL. MALBORSKA 51-53 , 03-286 Warszawa
22-331-08-07, targowek@skiteam.pl , www.skiteam.pl

SKI TEAM BISUL. KAROLKOWA 17/19 , 01-207 Warszawa
22-632-97-96, karolkowa@skiteam.pl , www.skiteam.pl

Wrocław

Ski Teamul. Graniczna 2, 54-516 Wrocław
71-794-83-28, wroclaw@skiteam.pl, www.skiteam.pl

SKI TEAM (CH ARKADY)UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 2-4 , 53-333 Wrocław
71-722-35-15, arkady@skiteam.pl , www.skiteam.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 15"

555 mm74,5°68°441,5 mm1112 mm

cena
7919 zł

masa
12 900 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach CUBE
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj