Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Argon 18 > Nitrogen Ultegra Di2rejestrujzaloguj

ARGON 18 Nitrogen Ultegra Di2

Szosa

parametry

Rozmiary XS, S, M, L, XL
Materiał ramy carbon HM7003
Technologiemonocoque, HDS, 3D System, * obracany wspornik siodła pozwala na uzyskanie kąta podsiodłowego w zakresie 72°-76.5°
Widelec Argon 18 monocoque
Korby Shimano Ultegra
Łożyska suportu Shimano BB86
Kaseta Shimano Ultegra 11-rz.
Łańcuch Shimano Ultegra
Przednia przerzutka Shimano Ultegra Di2
Tylna przerzutka Shimano Ultegra Di2
Manetki Shimano Ultegra Di2
Hamulce Shimano Ultegra
Koła 3T Accelero Team
Opony Deda RS
Rozmiar koła 700C
Kierownica 3T Aeronova Team
Wspornik kierownicy 3T ARX Team
Łożyska sterów FSA 39+3D 1i1/8"- 1i1/4"
Wspornik siodła Argon 18 ASP-5000
Siodło Proloque
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja 3 lata na ramę z możliwością przedłużenia do 5 lat po zarejestrowaniu jej na stronie producenta.

dystrybucja

PHU Wertykal s.c.

ul. Śląska 116, 32-080 Zabierzów
tel. 12 346-16-69, 604-077-094 fax: 12 378-94-79
biuro@wertykal.com, www.wertykal.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

556 mm73,5°*72,7°408 mm980 mm

cena
21 990 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj