Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Santa Cruz > Tallboy LT rejestrujzaloguj

SANTA CRUZ Tallboy LT

Enduro 29"

parametry

Rozmiary M, L, XL, XXL
Materiał ramy aluminium
Technologiesystem zawieszenia z tymczasowym punktem obrotu VPP II, poszerzana główka, mocowanie ISCG05, tylna oś 12 mm,
Przedni amortyzator Rock Shox Pike RC Solo Air
Tylny amortyzator Fox Float CTD Evolution
Skok przód 140 mm
Skok tył 135 mm
Korby SRAM S1400 34-22 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano SLX CS-HG81 (11-36) 10-rz.
Łańcuch Shimano CN-HG75
Przednia przerzutka SRAM X0
Tylna przerzutka Shimano XT RD-M786
Manetki Shimano SLX SL-M670
Hamulce Shimano SLX, tarcze RT66 180/160 mm
Piasty SRAM MTH 716 / MTH 746 (osie 15 mm / 12x142 mm)
Obręcze WTB STi23 TCS
Opony Maxxis High Roller 2 29x2,3" Exo Tubeless Ready / Maxxis Ardent 29x2,25" Exo Tubeless Ready
Rozmiar koła 29"
Kierownica Race Face Evolve, 31.8x750 mm
Wspornik kierownicy Race Face Turbine Basic
Łożyska sterów Cane Creek 40 1i1/8"-1i1/8"
Wspornik siodła Rock Shox Reverb Stealth, 125 mm
Siodło WTB Volt Race
Pedały -
Informacje dodatkowe dostępne wiele konfiguracji a także sama rama. Gwarancja 5 lat rama

dystrybucja

Crazy Crank - Piotr Chilecki

ul. Skibówki 24B, 34-500 Zakopane
tel. 18 201-12-81, 502-650-534
piotr@santacruz-pl.com, www.santacruz-pl.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru L

611,9 mm72,6°69,4°450,1 mm1138,8 mm

cena
15 850 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Santa Cruz
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj