Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Santa Cruz > Tallboy Crejestrujzaloguj

SANTA CRUZ Tallboy C

MTB XC 29"

parametry

Rozmiary S, M, L, XL, XXL
Materiał ramy carbon
Technologiesystem zawieszenia z tymczasowym punktem obrotu VPP II
Przedni amortyzator Fox 32 Float CTD Adjust Factory Kashima
Tylny amortyzator Fox Float CTD Adjust Factory Kashima
Skok przód 120 mm
Skok tył 100 mm
Korby Shimano XT FC-M785 34-22 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano XT CS-M771-10 (11-36) 10-rz.
Łańcuch Shimano SLX HG75
Przednia przerzutka Shimano XT
Tylna przerzutka Shimano XT RD-M786
Manetki Shimano XT SL-M780
Hamulce Shimano XT M785, tarcze RT86 160 mm
Piasty DT Swiss 350 (osie 15 mm / 12x142 mm)
Obręcze WTB Asym i19 TCS
Opony Maxxis Ikon 29x2,2" Tubeless Ready
Rozmiar koła 29"
Kierownica Santa Cruz XC Flat Carbon, 720 mm
Wspornik kierownicy Race Face Turbine Basic
Łożyska sterów Cane Creek 40 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Thomson Elite, 30.9x367 mm
Siodło WTB Silverado Team
Pedały -
Informacje dodatkowe dostępne wiele konfiguracji a także sama rama. Gwarancja 5 lat rama

dystrybucja

Crazy Crank - Piotr Chilecki

ul. Skibówki 24B, 34-500 Zakopane
tel. 18 201-12-81, 502-650-534
piotr@santacruz-pl.com, www.santacruz-pl.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru L

612 mm72,4°70,2°445 mm1117 mm

cena
18 000 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Santa Cruz
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj