Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Rocky Mountain > Instinct 970 MSLrejestrujzaloguj

ROCKY MOUNTAIN Instinct 970 MSL

Enduro 29"

parametry

Rozmiary S, M, L, XL, XXL
Materiał ramy carbon
Technologieczterozawiasowy system amortyzacji, Smoothwall monocoque, ABC Pivots, mocowanie ISCG05, *regulowana geometria Ride-9: kąt główki 67,7-69.3°, kąt podsiodłowy 73,7-75.3°
Przedni amortyzator Fox 32 Float FiT CTD
Tylny amortyzator Fox Float Remote CTD Custom Trail Valved
Skok przód 130 mm
Skok tył 130 mm
Korby Race Face Turbine Cinch 36-22 z.
Łożyska suportu Race Face Cinch Pressfit
Kaseta Shimano HG81 (11-36) 10-rz.
Łańcuch Shimano HG95
Przednia przerzutka SRAM X0
Tylna przerzutka Shimano XT
Manetki Shimano XT Ispec
Hamulce Shimano XT, tarcze 180 mm
Piasty Shimano XT (osie 15 mm / 12x142 mm)
Obręcze Stan's ZTR Flow Tubeless Ready
Opony Maxxis Ardent Exo 29x2.4" / Maxxis Ikon Exo 29x2.35"
Rozmiar koła 29"
Kierownica Race Face Turbine 1/2 Rise 35x760 mm
Wspornik kierownicy Race Face Turbine
Łożyska sterów Cane Creek Forty Series 1i1/8-1i1/2"
Wspornik siodła Rock Shox Reverb Stealth, 30.9x420 mm
Siodło WTB Silverado Race
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę, 1 rok na łożyska i tuleje zawieszenia

dystrybucja

AirBike.pl - Rowery

Al. Komisji Edukacji Narodowej 49, 02-797 Warszawa
tel. 22-405-80-45
airbike@airbike.pl, www.airbike.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru L

600 mm73,7°*67,7°*452 mm1158 mm

cena
21 999 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Rocky Mountain
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj