Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Rocky Mountain > Instinct 999 MSLrejestrujzaloguj

ROCKY MOUNTAIN Instinct 999 MSL

Enduro 29"

parametry

Rozmiary S, M, L, XL, XXL
Materiał ramy carbon
Technologieczterozawiasowy system amortyzacji, Smoothwall monocoque, ABC Pivots, mocowanie ISCG05, *regulowana geometria Ride-9: kąt główki 67,7-69.3°, kąt podsiodłowy 73,7-75.3°
Przedni amortyzator Fox 32 Float FiT Adjust CTD Kashima
Tylny amortyzator Fox Float Remote CTD Kashima Custom Trail Valved
Skok przód 130 mm
Skok tył 130 mm
Korby Race Face Next SL 30 z.
Łożyska suportu Race Face Cinch Pressfit
Kaseta SRAM XG-1199 (10-42) 11-rz.
Łańcuch SRAM PC-XX1
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka SRAM XX1
Manetki SRAM XX1 Trigger
Hamulce Shimano XTR Trail, tarcze 180 mm
Piasty Stan's 3.30 Ti (osie 15 mm / 12x142 mm)
Obręcze Stan's Valor Carbon Tubeless Ready
Opony Maxxis Exo Maxx Speed Tubeless Ready Ardent 29x2.4" / Maxxis Ikon 29x2.35"
Rozmiar koła 29"
Kierownica Race Face Next Carbon 1/2 Rise 35x760 mm
Wspornik kierownicy Race Face Turbine
Łożyska sterów Cane Creek Forty Series 1i1/8-1i1/2"
Wspornik siodła Rock Shox Reverb Stealth, 30.9x420 mm
Siodło WTB Silverado Carbon
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę, 1 rok na łożyska i tuleje zawieszenia

dystrybucja

AirBike.pl - Rowery

Al. Komisji Edukacji Narodowej 49, 02-797 Warszawa
tel. 22-405-80-45
airbike@airbike.pl, www.airbike.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru L

600 mm73,7°*67,7°*452 mm1158 mm

cena
39 999 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Rocky Mountain
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj