Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Rocky Mountain > Vertex 990 RSLrejestrujzaloguj

ROCKY MOUNTAIN Vertex 990 RSL

MTB XC 29"

parametry

Rozmiary S, M, L, XL
Materiał ramy carbon
Technologie Smoothwall monocoque
Przedni amortyzator Rock Shox SID RL MC 29
Skok przód 100 mm
Korby Race Face Next SL 32 z.
Łożyska suportu Race Face Cinch Pressfit
Kaseta SRAM XG-1195 (10-42) 11-rz.
Łańcuch SRAM PC-XX1
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka SRAM X01
Manetki SRAM X01 Trigger
Hamulce Shimano XT, tarcze 180/160 mm
Piasty Stan's 3.30 Disc (osie 15 mm / 12x142 mm)
Obręcze Stan's ZTR Crest Tubeless Ready
Opony Maxxis Ikon Maxx Speed 29x2.2"
Rozmiar koła 29"
Kierownica Race Face Next Carbon 1/2 Rise 35x740 mm
Wspornik kierownicy Race Face Turbine
Łożyska sterów Cane Creek 40 Series 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Race Face Next SL, 27.2x400 mm
Siodło WTB Silverado SLT Titanium
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę

dystrybucja

AirBike.pl - Rowery

Al. Komisji Edukacji Narodowej 49, 02-797 Warszawa
tel. 22-405-80-45
airbike@airbike.pl, www.airbike.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru L

615 mm73°70,25°433 mm1110 mm

cena
19 999 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Rocky Mountain
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj