Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Trek > Dublin Onerejestrujzaloguj

TREK Dublin One

Miasto

parametry

Rozmiary męskie: 50, 55, 60 cm; damskie: 45, 50, 55 cm
Materiał ramy aluminium Alpha Silver
Technologie
Widelec stalowy
Korby Truvativ 42 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta 7-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka Shimano Acera
Manetki b.d.
Hamulce Tektro
Piasty aluminiowa / Shimano
Obręcze Gruenert Cut-19
Opony Schwalbe Road Plus 700x38C
Rozmiar koła 700C
Kierownica Bontrager Satellite Trekking
Wspornik kierownicy klasyczny
Łożyska sterów b.d.
Wspornik siodła Bontrager SSR
Siodło Selle Royal Rio
Pedały -
Wyposażenie dodatkowe błotniki, bagażnik
Informacje dodatkowe gwarancja: dożywotnia na ramę, 2 lata na komponenty Bontrager, 1 rok na lakier i naklejki, szczegóły www.trekbikes.com/pl/pl/support/warranty

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 55 cm

593 mm73°70,5°455 mm1099 mm

cena
2499 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Trek
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj