Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Trek > Speed Concept 7.5rejestrujzaloguj

TREK Speed Concept 7.5

Triathlon

parametry

Rozmiary S, M, L, XL
Materiał ramy carbon OCLV Serii 500
Technologie rury KVF, aerodynamiczne hamulce, spojler Speed Fin, kompatybilność z DuoTrap, kompatybilna z akcesoriami Speed Storage
Widelec SC w całości z włókna węglowego, zintegrowane hamulec i wspornik kierownicy
Korby Shimano Ultegra 52-36 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano Ultegra (11-25) 11-rz.
Łańcuch Shimano Ultegra
Przednia przerzutka Shimano Ultegra
Tylna przerzutka Shimano Ultegra
Manetki Shimano Dura Ace, na końcówkach kierownicy
Hamulce Bontrager Race Lite / Bontrager Speed Limit
Koła Bontrager Race TLR
Opony Bontrager R3 Hard Case Lite 700x23C
Rozmiar koła 700C
Kierownica Bontrager Speed Concept
Wspornik kierownicy Bontrager Speed Concept
Łożyska sterów 1i1/8"
Wspornik siodła Bontrager Speed Concept Race Lite
Siodło Bontrager RXL Hilo, drążone tytanowe szyny
Pedały -
Wyposażenie dodatkowe
Informacje dodatkowe gwarancja: dożywotnia na ramę, 2 lata na komponenty Bontrager, 1 rok na lakier i naklejki, szczegóły www.trekbikes.com/pl/pl/support/warranty

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

518 mm78°72,5°400 mm985 mm

cena
17 999 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Trek
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj