Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Trek > Superfly FS 7rejestrujzaloguj

TREK Superfly FS 7

MTB XCM 29"

parametry

Rozmiary 15.5", 17.5", 18.5", 19.5", 21.5", 23"
Materiał ramy aluminium Alpha Platinum
Technologiejednozawiasowy system amortyzacji ABP Convert, geometria G2, ruchomy łącznik z włókna węglowego
Przedni amortyzator Rock Shox Reba RL SoloAir MC
Tylny amortyzator Rock Shox Monarch RL
Skok przód 100 mm
Skok tył 100 mm
Korby FSA F2000 36-22 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano HG50 (11-36) 10-rz.
Łańcuch KMC X10
Przednia przerzutka SRAM X7
Tylna przerzutka Shimano XT
Manetki Shimano Deore
Hamulce Shimano Deore, tarcze 180/160 mm
Koła Bontrager Mustang Elite TLR (osie 15 mm / 12x142 mm)
Opony Bontrager XR1 Expert TLR 29x2.2"
Rozmiar koła 29"
Kierownica Bontrager Low Riser, 31,8 mm
Wspornik kierownicy Bontrager Race Lite
Łożyska sterów FSA IS-2 E2 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Bontrager SSR, 31.6 mm
Siodło Bontrager Evoke 2, cr-mo
Pedały -
Wyposażenie dodatkowe Gary Fisher Collection
Informacje dodatkowe gwarancja: dożywotnia na ramę, 2 lata na komponenty Bontrager, 1 rok na lakier i naklejki, szczegóły www.trekbikes.com/pl/pl/support/warranty

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 19.5"

612 mm70°70°452 mm1154 mm

cena
9499 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Trek
Czytaj więcej

Cechy roweru do maratonów
efektywność - to miks cech związanych z geometrią ramy, doborem zespołu przenoszącego „posuwisto zwrotny” ruch nóg na obrót kołem, a także masy roweru oraz, co chyba jeszcze ważniejsze, jego kół. Sztywność ramy? Czasy wiotkich ram minęły i sen z powiek projektantów spędza raczej brak komfortu wywołany kosmicznymi sztywnościami ram. Cenimy sobie ramy o geometrii dobranej tak, żeby ułatwiała szybki obrót. W głównej mierze zależy on od Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj