Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Trek > Superfly 9.9 SL XTRrejestrujzaloguj

TREK Superfly 9.9 SL XTR

MTB XC 29"

parametry

Rozmiary 15.5", 17.5", 19", 21", 23"
Materiał ramy carbon OCLV Mountain
Technologiegeometria G2
Przedni amortyzator Fox 32 Float Factory FIT CTD
Skok przód 100 mm
Korby Shimano XTR 32 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano XTR (11-40) 11-rz.
Łańcuch Shimano XTR
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka Shimano XTR
Manetki Shimano XTR
Hamulce Shimano XTR
Koła Bontrager Race X Lite TLR (osie 15 mm / 12x142 mm)
Opony Bontrager XR0 Team Issue 29x2.1"
Rozmiar koła 29"
Kierownica Bontrager Race X Lite Carbon Riser, 31,8 mm
Wspornik kierownicy Bontrager XXX
Łożyska sterów FSA IS-2 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Bontrager Race XXX Lite, 27.2 mm
Siodło Bontrager Evoke RXL, carbonowe pręty
Pedały -
Informacje dodatkowe dostępna wersja z napędem SRAM XX1 - 33 999 zł. Gwarancja: dożywotnia na ramę, 5 lat na wahacz, 2 lata na komponenty Bontrager, 1 rok na lakier i naklejki, szczegóły www.trekbikes.com/pl/pl/support/warranty

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 19"

622 mm72°69,6°445 mm1127 mm

cena
29 499 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Trek
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj