Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Superior > Road Comprejestrujzaloguj

SUPERIOR Road Comp

Szosa

parametry

Rozmiary XS/50 cm, S/52 cm, M/54 cm, L/56 cm, XL/58 cm
Materiał ramy aluminium X6 Ultralite
Widelec Carbon UD
Korby FSA Tempo 50-34 z.
Łożyska suportu FSA BB-7420ST
Kaseta Shimano CS-HG50-9 (11-28) 9-rz.
Łańcuch KMC Z51
Przednia przerzutka Shimano Claris FD-2400
Tylna przerzutka Shimano Claris RD-2400
Manetki Shimano Claris ST-2400
Hamulce Shimano Claris ST-2400 / Tektro R312
Piasty One KT Road
Obręcze Weinmann Flier
Opony Schwalbe Lugano 700x25C
Rozmiar koła 700C
Kierownica HL Corp Compact
Wspornik kierownicy One Sport SL
Łożyska sterów FSA Orbit C-40 No.42/ACB 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła One Sport SL
Siodło Selle Royal Seta Performa
Pedały -

dystrybucja

Omega Sport S.c.

ul. Węglowa 1/3 60-122 Poznań
superiorrowery@gmail.com, www.superiorbikes.eu

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M/54 cm

547 mm73,5°73°405 mm976,79 cm

cena
2899 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj