Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Yeti > 575 27.5 RACE XT KITrejestrujzaloguj

YETI 575 27.5 RACE XT KIT

Enduro 27,5"

parametry

Rozmiary XS, SM, M, L, XL
Materiał ramy Aluminium 7005
Technologie Hydroformowane rury
Przedni amortyzator FOX 34 FLOAT 27 CTD ADJ
Tylny amortyzator FOX CTD ADJUST K+
Skok przód 150 mm
Skok tył 146 mm
Korby Shimano XT 38-24 z.
Łożyska suportu PRAXIS Shimano
Kaseta Shimano SLX
Łańcuch Shimano HG 75
Przednia przerzutka Shimano XT E-TYPE
Tylna przerzutka Shimano XT
Manetki Shimano XT
Hamulce Shimano XT tarcze: Ice tech 180/160
Piasty DT SWISS 350
Obręcze DT SWISS 401
Opony MAXXIS Ardent/Ikon
Rozmiar koła 27,5"
Kierownica RACE FACE HAVEN 740
Wspornik kierownicy RACE FACE HAVEN 55
Łożyska sterów CANE CREEK 40
Wspornik siodła THOMSON
Siodło YETI

dystrybucja

Yeti Bikes

UL. OPOLSKA 39 49-100 NIEMODLIN
+48 784 17 16 12
damian@yeti-bikes.pl; slawek@yeti-bikes.pl, yeti-bikes.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

605 mm72°67°445 mm1184 mm

cena
23 900 zł

masa

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj