Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Saveno > Swiftrejestrujzaloguj

SAVENO Swift

Miasto

parametry

Rozmiary 13"
Materiał ramy stal
Technologie składana
Widelec sztywny
Korby b.d.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano TZ21 6-rz.
Łańcuch KMC Z30
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka Shimano Revoshift
Manetki Shimano Revoshift
Hamulce aluminiowe / v-brake
Piasty stalowe
Obręcze aluminiowe
Opony 20x1.75"
Rozmiar koła 20"
Kierownica stalowa
Wspornik kierownicy składany
Łożyska sterów b.d.
Wspornik siodła stalowy
Siodło Comfort
Pedały PVC, składane
Wyposażenie dodatkowe błotniki, bagażnik
Informacje dodatkowe gwarancja: 3 lata

dystrybucja

Polbike- Juliusz Kabath

Garibaldiego 4/243
tel: 22-110-07-74
info@raleigh.pl, www.raleigh.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru b.d.

b.d.b.d.b.d.b.d.b.d.

cena
899 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj