Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Shockblaze > Warrior 24 rejestrujzaloguj

SHOCKBLAZE Warrior 24

Dzieci

parametry

Rozmiary jeden rozmiar
Materiał ramy aluminium Lite
Technologie -
Przedni amortyzator Suntour XCT-JR-P-MLO, blokada skoku
Skok przód b.d.
Korby SBR 42-34-24 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano MF-TZ21 (14-28) 7-rz.
Łańcuch KMC HV-500
Przednia przerzutka Shimano FD-TX50
Tylna przerzutka Shimano Acera RD-M360
Manetki Shimano ST-EF40
Hamulce Shimano ST-EF40 / Promax TX-121
Piasty b.d.
Obręcze Maxx
Opony Kenda MTB 24x1.95"
Rozmiar koła 24"
Kierownica SBR MTB-AL-153BT, 580 mm
Wspornik kierownicy SBR TDS-C56-8
Łożyska sterów Neco 142
Wspornik siodła SBR SP-213
Siodło Shockblaze Warrior
Pedały Xerama SP-882
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Polbike- Juliusz Kabath

Garibaldiego 4/243
tel: 22-110-07-74
info@raleigh.pl, www.raleigh.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 320 mm

517 mm72°70°420 mmb.d.

cena
1399 zł

masa
12 900 g

materiały dodatkowe

Shockblaze Warrior 24

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Shockblaze
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj