Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Shockblaze > S7 Pro Xenonrejestrujzaloguj

SHOCKBLAZE S7 Pro Xenon

Szosa

parametry

Rozmiary 46, 48, 50, 52, 54 cm
Materiał ramy aluminium Ultra Light
Technologiemonocoque, poszerzana główka, mufa Pressfit 30
Widelec Carbon Road, aluminiowa rura sterowa
Korby FSA Omega 50-34 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Miche Primato 10 CA (13-29) 10-rz.
Łańcuch KMC X10
Przednia przerzutka Campagnolo Xenon
Tylna przerzutka Campagnolo Veloce
Manetki Campagnolo Xenon
Hamulce Campagnolo Xenon / Shockblaze RC-462
Piasty b.d.
Obręcze Shockblaze RR90
Opony Schwalbe Lugano PP 700x23C
Rozmiar koła 700C
Kierownica Shockblaze Slyder R Cup Road Compact
Wspornik kierownicy Shockblaze Slyder R Cup
Łożyska sterów Neco H373 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Shockblaze Slyder R Cup, 31.6x350 mm
Siodło Shockblaze SPT
Pedały Fasten FPD-C33L
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Polbike- Juliusz Kabath

Garibaldiego 4/243
tel: 22-110-07-74
info@raleigh.pl, www.raleigh.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 52 cm

558 mm73,5°73°405 mmb.d.

cena
3399 zł

masa
9700 g

materiały dodatkowe

Shockblaze S7 Pro Xenon

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Shockblaze
Czytaj więcej

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj