Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Shockblaze > S3 SL Ultegra Di2rejestrujzaloguj

SHOCKBLAZE S3 SL Ultegra Di2

Szosa

parametry

Rozmiary 45, 48, 51, 54, 57, 60 cm
Materiał ramy carbon
Technologiemonocoque, mufa Pressfit 30, poszerzana główka
Widelec Carbon Road
Korby Shimano Ultegra FC-6800 50-34 z.
Łożyska suportu Shimano Hollowtech II
Kaseta Shimano Ultegra CS-6800 11-rz.
Łańcuch Shimano Ultegra CN-6800
Przednia przerzutka Shimano Ultegra Di2 FD-6870
Tylna przerzutka Shimano Ultegra Di2 RD-6870
Manetki Shimano Ultegra Di2 ST-6870
Hamulce Shimano Ultegra Di2 ST-6870 / Shimano Ultegra BR-6800
Koła Fulcrum Racing 5
Opony Schwalbe Ultremo ZX HD 700x23C
Rozmiar koła 700C
Kierownica FSA RD-256 Energy Contact
Wspornik kierownicy FSA OS-190
Łożyska sterów FSA Orbit C-40 ACB 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła FSA SP-RK-260
Siodło Shockblaze SPT
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Polbike- Juliusz Kabath

Garibaldiego 4/243
tel: 22-110-07-74
info@raleigh.pl, www.raleigh.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 54 cm

555 mm73,5°73°405 mmb.d.

cena
12 499 zł

masa
7000 g

materiały dodatkowe

Shockblaze S3 SL Ultegra Di2

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Shockblaze
Czytaj więcej

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj