Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Shockblaze > S1 Advanced Dura-Ace Di2 Customrejestrujzaloguj

SHOCKBLAZE S1 Advanced Dura-Ace Di2 Custom

Szosa

parametry

Rozmiary 46, 48, 51, 53, 55, 57, 59 cm
Materiał ramy carbon Toray 3-K HHM-M
TechnologieTube to Tube, mufa BB386, poszerzana główka
Widelec 3K Full Carbon Road
Korby Shimano Dura Ace FC-9000 52-36 z.
Łożyska suportu Shimano Hollowtech II
Kaseta Shimano Duara Ace CS-9000 (11-25) 11-rz.
Łańcuch Shimano Dura Ace CN-9000
Przednia przerzutka Shimano Dura Ace Di2 FD-9070
Tylna przerzutka Shimano Dura Ace Di2 RD-9070
Manetki Shimano Dura Ace Di2 ST-9070
Hamulce Shimano Dura Ace Di2 ST-9070 / Shimano Dura Ace BR-9000
Koła Shimano WH-9000-C35 Carbon Clincher
Opony Schwalbe Ultremo ZX HD Speed Guard 700x23C, zwijane
Rozmiar koła 700C
Kierownica FSA K-Force Compact, 440 mm
Wspornik kierownicy FSA ST-OS-99
Łożyska sterów FSA Orbit C-40 ACB 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła FSA K-Force Light, 350 mm
Siodło Selle Royal Arione
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Polbike- Juliusz Kabath

Garibaldiego 4/243
tel: 22-110-07-74
info@raleigh.pl, www.raleigh.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru -

customcustomcustomcustomcustom

cena
34 499 zł

masa
6800 g

materiały dodatkowe

Shockblaze S1 Advanced Dura-Ace Di2 Custom

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Shockblaze
Czytaj więcej

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj