Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Shockblaze > R7 Elite 27.5rejestrujzaloguj

SHOCKBLAZE R7 Elite 27.5

MTB XCM 27,5"

parametry

Rozmiary 38, 41, 44, 48, 52 cm
Materiał ramy aluminium
Technologiepodwójnie cieniowane i hydroformowane rury, poszerzana główka
Przedni amortyzator Rock Shox 30 Gold TK 27.5", zdalna blokada skoku
Skok przód 100 mm
Korby Shimano FC-M522 42-32-24 z.
Łożyska suportu Shimano Octalink
Kaseta Shimano CS-HG62-10 (11-36) 10-rz.
Łańcuch Shimano CN-HG54
Przednia przerzutka Shimano Deore FD-M610
Tylna przerzutka Shimano XT RD-M781 SGS
Manetki Shimano Deore SL-M610
Hamulce Shimano BL/BR-M395, tarcze 180/160 mm
Piasty b.d.
Obręcze Shockblaze Light SB650XC
Opony Schwalbe Racing Ralph Performance 27,5x2.25"
Rozmiar koła 27.5"
Kierownica Shockblaze Low Rizer
Wspornik kierownicy Shockblaze
Łożyska sterów Neco H156EM 1i1/8"
Wspornik siodła Shockblaze
Siodło Shockblaze SPT
Pedały Xerama SP-311S
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Polbike- Juliusz Kabath

Garibaldiego 4/243
tel: 22-110-07-74
info@raleigh.pl, www.raleigh.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 48 cm

610 mm73°71°430 mmb.d.

cena
3899 zł

masa
12 200 g

materiały dodatkowe

Shockblaze R7 Elite 27.5

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Shockblaze
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj