Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Shockblaze > DH Team Alloy 26rejestrujzaloguj

SHOCKBLAZE DH Team Alloy 26

DH 26"

parametry

Rozmiary SM, MD
Materiał ramy aluminium
Technologieczterozawiasowy system amortyzacji FSS, hydroformowane rure, główka 1.5", tylna oś 12x135 mm
Przedni amortyzator Fox 40 Performance 26
Tylny amortyzator Fox DHX RC2
Skok przód 203 mm
Skok tył 203 mm
Korby Shimano Saint FC-M825 36 z.
Łożyska suportu Shimano Hollowtech II
Kaseta Shimano Ultegra CS-6700 (11-25) 10-rz.
Łańcuch Shimano CN-HG54
Napinacz b.d.
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka Shimano Saint RD-M820
Manetki Shimano Saint SL-M820
Hamulce Shimano Saint BL/BR-M820, tarcze 203 mm
Koła Easton Havoc (osie 20 mm / 12x135 mm)
Opony Maxxis Minion DHF 26x2.35"
Rozmiar koła 26"
Kierownica Easton Havoc, 800 mm
Wspornik kierownicy Easton Havoc
Łożyska sterów FSA Orbit Option S 1i1/2"
Wspornik siodła Easton Havoc Zero
Siodło Shockblaze SPT
Pedały Truvativ Holzfeller
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Polbike- Juliusz Kabath

Garibaldiego 4/243
tel: 22-110-07-74
info@raleigh.pl, www.raleigh.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

571 mm72°64°444 mmb.d.

cena
16 999 zł

masa
16 600 g

materiały dodatkowe

Shockblaze DH Team Alloy 26

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Shockblaze
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj