Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Look > 675 Light rejestrujzaloguj

LOOK 675 Light

Szosa

parametry

Rozmiary XS, S, M, L, XL
Materiał ramy carbon Ultra Light 1.5K
Technologie konstrukcja monoblock
Widelec Look HSC 675
Korby Shimano Ultegra 6800 50-34 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano 105 5800 (11-28) 11-rz.
Łańcuch Shimano CN-HG600
Przednia przerzutka Shimano Ultegra 6800
Tylna przerzutka Shimano Ultegra 6800
Manetki Shimano Ultegra 6800
Hamulce Shimano Ultegra 6800 / Shimano Ultegra 6800
Koła Mavic Aksium One
Opony Continental Ultra Sport 2 700x23C
Rozmiar koła 700C
Kierownica 3T Ergonova Stealth Carbon
Wspornik kierownicy Look A-Stem
Łożyska sterów Look Headfit 4 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Look Carbon, 27.2 mm
Siodło Selle Italia SLR
Pedały Look Keo 2 Max
Informacje dodatkowe wersje: Ultegra Di2 z kołami Mavic Aksium (20 999 zł). Gwarancja: rama 5 lat (lakier 1 rok) osprzęt 2 lata

dystrybucja

F.H.U. Poręba

ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków
12-264-90-24 / fax 12-264-94-25
info@porebarowery.pl, www.porebarowery.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

537,9 mm73,8°72,3°410 mmb.d.

cena
16 799 zł

masa
7730 g

materiały dodatkowe

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj