Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Look > 795 Light rejestrujzaloguj

LOOK 795 Light

Szosa aero

parametry

Rozmiary XS, S, M, L, XL
Materiał ramy carbon Ultra Light 1.5K
Technologie konstrukcja monoblock, mufa suportu na łożyska 65 mm kompatybilna z korbami ZED
Widelec Look HSC 8
Korby Look ZED 2 50-34 lub 52-39 z. (jednoczęściowe, dedykowane do ramy)
Łożyska suportu Look BB 65 mm
Kaseta Shimano Ultegra 6800 (11-28) 11-rz.
Łańcuch Shimano Ultegra Di2 6870
Przednia przerzutka Shimano Ultegra Di2 6870
Tylna przerzutka Shimano Ultegra Di2 6870
Manetki Shimano Ultegra Di2 6870
Hamulce Shimano Ultegra 6800
Koła Mavic Aksium WTS
Opony Mavic Aksion 700x23C
Rozmiar koła 700C
Kierownica 3T Ergonova Team Stealth Carbon
Wspornik kierownicy Look Aerostem (zintegrowany)
Łożyska sterów Look Headfit 3 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Look E-Post 2 (zintegrowana)
Siodło Selle Italia SLR Monolink
Pedały Look Keo Blade 2
Informacje dodatkowe wersje: Dura Ace Di2 z kołami Lightweight (58 999 zł); Dura Ace Di2 z kołami Mavic Aksium WTS (37 399 zł); Dura Ace z kołami Mavic Cosmic Carbon SL WTS (33 199 zł); Dura Ace z kołami Mavic Aksium WTS ((29 399 zł). Gwarancja: rama 5 lat (lakier 1 rok) osprzęt 2 lata.

dystrybucja

F.H.U. Poręba

ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków
12-264-90-24 / fax 12-264-94-25
info@porebarowery.pl, www.porebarowery.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

555,7 mm73°73°405 mmb.d.

cena
29 399 zł

masa
7200 g

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj