Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Lapierre > Cyclo-Cross alurejestrujzaloguj

LAPIERRE Cyclo-Cross alu

Przełaj

parametry

Rozmiary S, M, L, XL
Materiał ramy aluminium Supreme 6
Widelec Lapierre Carbon, aluminiowa rura sterowa
Korby Shimano FC-CX50 46-36 z.
Łożyska suportu Shimano Pressfit SM-BB71-41A
Kaseta Shimano Tiagra CS-4600 (12-30) 10-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka Shimano FD-CX70
Tylna przerzutka Shimano 105 RD-5701 SS
Manetki Shimano 105 ST-5700
Hamulce Shimano 105 ST-5700 / SRAM Shorty 4
Koła Shimano WH-R501
Opony Schwalbe Racing Ralph 700x33C
Rozmiar koła 700C
Kierownica Ritchey Comp Curve, 420 mm
Wspornik kierownicy Ritchey 4 Axis WTD
Łożyska sterów FSA ZS 4D 1i1/8"
Wspornik siodła Ritchey WTD, 31.6x300 mm
Siodło Selle Italia SL
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę i 2 lata na komponenty

dystrybucja

F.H.U. Poręba

ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków
12-264-90-24 / fax 12-264-94-25
info@porebarowery.pl, www.porebarowery.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

540 mm74°71,5°425 mmb.d.

cena
5499 zł

masa
9400 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Lapierre
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj