Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Lapierre > Aircode 500 FDJrejestrujzaloguj

LAPIERRE Aircode 500 FDJ

Szosa aero

parametry

Rozmiary XS, S, M, L, XL, XXL
Materiał ramy carbon
Widelec Lapierre Aircode Carbon
Korby Shimano Dura Ace FC-9000 50-34 z. lub 53-39 z.
Łożyska suportu Shimano Pressfit SM-BB72-41A
Kaseta Shimano Ultegra CS-6800 (11-28) lub (11-25) 11-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka Shimano Ultegra FD-6800
Tylna przerzutka Shimano Dura Ace RD-9000 SS
Manetki Shimano Ultegra ST-6800
Hamulce Shimano Ultegra ST-6800 / Shimano Ultegra BR-6810 Direct Mount
Koła Mavic Ksyrium Equipe WTS
Opony Mavic Yksion Comp 700x23
Rozmiar koła 700C
Kierownica Zipp Service Course SL 80 anatomic, 420 mm
Wspornik kierownicy Zipp Service Course SL
Łożyska sterów FSA Orbit C-33 1i1/8"-1i1/4"
Wspornik siodła Lapierre Carbon FDJ SP-297N, 31.6x350 mm
Siodło Fi'zi:k Antares Mg
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę i 2 lata na komponenty

dystrybucja

F.H.U. Poręba

ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków
12-264-90-24 / fax 12-264-94-25
info@porebarowery.pl, www.porebarowery.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

550 mm73°73°408 mmb.d.

cena
15 099 zł

masa
7300 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Lapierre
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj