Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Lapierre > Overvolt FS 900rejestrujzaloguj

LAPIERRE Overvolt FS 900

MTB 27,5"

parametry

Rozmiary S, M, L
Materiał ramy aluminium Supreme 6
Technologiejednozawiasowy system amortyzacji, elektryczny system wspomagający napęd, silnik Bosch Performance 36V 250W, bateria Lihium Ionen 400 Wh
Przedni amortyzator Rock Shox Revelation RL Fast Solo Air
Tylny amortyzator Lapierre R
Skok przód 140 mm
Skok tył 140 mm
Korby Miranda Delta 15 z.
Łożyska suportu Bosch
Kaseta Shimano CS-HG50-10 (11-36) 10-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka Shimano XT FC-M786 GS
Manetki Shimano SLX SL-M670
Hamulce Shimano XT BR-M785
Piasty Formula DC51 (15 mm) / Formula DHT142 (12x142 mm)
Obręcze Mavic EN321 27.5"
Opony Michelin Wildgripper 27.5x2.35"
Rozmiar koła 27.5"
Kierownica Lapierre Nico Vouilloz Signature by Funn, 31.8x720 mm
Wspornik kierownicy Easton EA50
Łożyska sterów FSA Orbit 1.5E ZS No.57SC 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Easton EA50, 31.6x350 mm
Siodło Lapierre Overvolt VL1205
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę i 2 lata na komponenty

dystrybucja

F.H.U. Poręba

ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków
12-264-90-24 / fax 12-264-94-25
info@porebarowery.pl, www.porebarowery.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

605 mm72,5°67°477 mmb.d.

cena
16 799 zł

masa
22 100 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Lapierre
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj