Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Lapierre > DH Teamrejestrujzaloguj

LAPIERRE DH Team

DH 27.5"

parametry

Rozmiary S, M, L
Materiał ramy aluminium Supreme 6
Technologiejednozawiasowy system amortyzacji, cieniowane rury
Przedni amortyzator Rock Shox Boxxer WC Fast Solo Air
Tylny amortyzator Rock Shox Vivid Coil
Skok przód 200 mm
Skok tył 210 mm
Korby SRAM X0 DH 36 z.
Łożyska suportu SRAM GXP Pressfit
Kaseta SRAM XG-795-7 (10-24) 7-rz.
Łańcuch b.d.
Napinacz E13 LG1R
Tylna przerzutka SRAM X01 DH
Manetki SRAM X0 Trigger
Hamulce SRAM Guide RSC, tarcze 200 mm
Koła Easton Havoc 27.5" (osie 20 mm / 15x150 mm)
Opony Schwalbe Magic Mary VSC / TSC UST 27.5x2.35"
Rozmiar koła 27.5"
Kierownica Easton Havoc 35, 800 mm
Wspornik kierownicy Easton Havoc 35
Łożyska sterów FSA Orbit 1.5E ZS No.57-1 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Easton Havoc Zero, 31.6x300 mm
Siodło SDG Circuit Ti DH LP Custom
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata na ramę i komponenty

dystrybucja

F.H.U. Poręba

ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków
12-264-90-24 / fax 12-264-94-25
info@porebarowery.pl, www.porebarowery.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

601 mm73°63,7°445 mmb.d.

cena
25 199 zł

masa
16 800 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Lapierre
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj