Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Lapierre > Spicy 527 E:irejestrujzaloguj

LAPIERRE Spicy 527 E:i

Enduro 27,5"

parametry

Rozmiary S, M, L, XL
Materiał ramy aluminium Supreme 6
Technologiesystem zawieszenia z tymczasowym punktem obrotu OST+
Przedni amortyzator Rock Shox Pike RC Fast Solo Air
Tylny amortyzator Rock Shox Monarch E:i RT3 Fast
Skok przód 160 mm
Skok tył 150 mm
Korby Race Face Turbine + Bashguard 36-22 z.
Łożyska suportu Shimano Pressfit SM-BB71-41A
Kaseta SRAM PG-1030 (11-36) 10-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka Shimano SLX FD-M670
Tylna przerzutka Shimano XT FC-M786 GS
Manetki Shimano XT SL-M785
Hamulce Shimano XT BR-M785
Piasty Formula DC71 (15 mm) / Formula DCL300 (12x142 mm)
Obręcze Mavic EN423 27.5"
Opony Michelin Wildrock'R Magi-X / Wildgrip'R Gum-X 27.5x2.35"
Rozmiar koła 27.5"
Kierownica Lapierre Nico Vouilloz Signature by Funn, 31.8x740 mm
Wspornik kierownicy Lapierre CNC by Funn
Łożyska sterów FSA Orbit 1.5E ZS No.57ECF 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Rock Shox Reverb Stealth 125 mm, 31.6x380 mm
Siodło SDG Duster LP Custom
Pedały -
Informacje dodatkowe wersja z standardowym damperem Fox Float CTD Performance BV - 14 699 zł (14,2 kg), gwarancja: 5 lat na ramę i 2 lata na komponenty

dystrybucja

F.H.U. Poręba

ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków
12-264-90-24 / fax 12-264-94-25
info@porebarowery.pl, www.porebarowery.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

605 mm73,7°66,7°435 mmb.d.

cena
16 399 zł

masa
14 500 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Lapierre
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj