Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Lapierre > Zesty TR 529 E:irejestrujzaloguj

LAPIERRE Zesty TR 529 E:i

ALL-MNT 29"

parametry

Rozmiary S, M, L, XL
Materiał ramy carbon / aluminium Supreme 6
Technologiesystem zawieszenia z tymczasowym punktem obrotu OST+, aluminiowy wahacz
Przedni amortyzator Rock Shox reba RL Fast Solo Air 29"
Tylny amortyzator Rock Shox Monarch E:i RT3 Fast
Skok przód 120 mm
Skok tył 120 mm
Korby Race Face Turbine 36-22 z.
Łożyska suportu Shimano Pressfit SM-BB71-41A
Kaseta Shimano CS-HG50-10 (11-36) 10-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka SRAM X7
Tylna przerzutka Shimano XT FC-M781 GS
Manetki Shimano SLX SL-M670 ISpec
Hamulce Shimano XT BR-M785
Koła Race Face 29" (osie 15 mm / 12x142 mm)
Opony Schwalbe Nobby Nic Performance 29x2.25"
Rozmiar koła 29"
Kierownica Lapierre Nico Vouilloz Signature by Funn, 31.8x720 mm
Wspornik kierownicy Lapierre CNC by Funn
Łożyska sterów FSA Orbit 1.5E ZS No.57SC 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Kind Shox LEV Integra 125 mm, 31.6x385 mm
Siodło SDG Duster LP Custom
Pedały -
Informacje dodatkowe wersja z standardowym damperem Fox Float CTD Evolution LV - 14 699 zł (12,6 kg), gwarancja: 5 lat na ramę i 2 lata na komponenty

dystrybucja

F.H.U. Poręba

ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków
12-264-90-24 / fax 12-264-94-25
info@porebarowery.pl, www.porebarowery.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

600 mm74°69°446 mmb.d.

cena
16 399 zł

masa
12 900 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Lapierre
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj