Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Lapierre > XR 729 E:irejestrujzaloguj

LAPIERRE XR 729 E:i

MTB XC 29"

parametry

Rozmiary S, M, L, XL
Materiał ramy carbon
Technologiejednozawiasowy system amortyzacji
Przedni amortyzator Rock Shox reba RL Fast 29"Solo Air
Tylny amortyzator Rock Shox Monarch E:i RT3
Skok przód 100 mm
Skok tył 100 mm
Korby SRAM X1 32 z.
Łożyska suportu SRAM GXP Pressfit
Kaseta SRAM XG-1180 (10-42) 11-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka SRAM X01
Manetki SRAM X01 Trigger
Hamulce SRAM X0
Koła DT Swiss X1700 (osie 15 mm / 12x142 mm)
Opony Schwalbe Rocket Ron TLE / Thunder Burt TLE 29x2.1"
Rozmiar koła 29"
Kierownica Lapierre XR Pro Flat A113K, 31.8x720 mm
Wspornik kierownicy Easton EA70
Łożyska sterów FSA SX Pro No.55 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Easton EA70 Zero, 31.6x400 mm
Siodło Fi'zi:k Tundra 2 Mg
Pedały -
Informacje dodatkowe wersja z standardowym damperem Fox Float CTD Evolution SV - 16 799 zł (10,6 kg), gwarancja: 5 lat na ramę i 2 lata na komponenty

dystrybucja

F.H.U. Poręba

ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków
12-264-90-24 / fax 12-264-94-25
info@porebarowery.pl, www.porebarowery.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

600 mm72,5°70°446 mmb.d.

cena
18 499 zł

masa
10 900 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Lapierre
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj