Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Kreidler > Las Vegas 1.0 rejestrujzaloguj

KREIDLER Las Vegas 1.0

ALL-MNT 27,5"

parametry

Rozmiary 48, 53 cm
Materiał ramy aluminium
Technologieczterozawiasowy system amortyzacji, elektryczny system wspomagający napęd, silnik Bosch Performance, 36V 250W, bateria Lihium Ionen 400 Wh
Elektryczny tak
Przedni amortyzator Magura TS8
Tylny amortyzator Magura TS RC
Skok przód 140 mm
Skok tył 140 mm
Korby Lasco 20 z.
Łożyska suportu zintegrowane
Kaseta Sunrace (11-36) 10-rz.
Łańcuch KMC X10
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka Shimano Deore RD-M593
Manetki Shimano Deore
Hamulce Shimano Deore M615, tarcze 180/160 mm
Piasty Shimano SLX (osie 15 mm / 12x142 mm)
Obręcze Mach 1 Neo Disc
Opony Schwalbe Racing Ralph 57-584
Rozmiar koła 27.5"
Kierownica Kreidler Pro Racing Parts, 680 mm
Wspornik kierownicy Kreidler Pro Racing Parts
Łożyska sterów ahead 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Kreidler Pro Racing Parts, 31.6x350 mm
Siodło Velo VL1353
Pedały -
Wyposażenie dodatkowe
Informacje dodatkowe gwarancja: 10 lata na ramę, 2 lata na komponenty

dystrybucja

Taurus Z.P.H.

ul. Wieczorka 11, 43-190 Mikołów
0048 662 123 668
helpdesk@taurus.info.pl, www.kreidler.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru b.d.

b.d.b.d.b.d.b.d.b.d.

cena
16 590 zł

masa
22 200 g

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj