Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > BMC > Alpenchallenge AC02 IGH Alfine 8rejestrujzaloguj

BMC Alpenchallenge AC02 IGH Alfine 8

SzosaMiasto

parametry

Rozmiary S, M, L, XL
Materiał ramy aluminium
Technologiepotrójnie cieniowane rury
Widelec Alpenchallenge AC02 aluminium
Korby Gates CenterTrack CDX-CT 55
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Gates CDX-CT SureFit 24
Łańcuch Gates CDX-CT 120
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka Shimano Alfine 8 (8-mio biegowa przekładnia wewnętrzna)
Manetki Shimano Alfine 8
Hamulce Shimano M506/M447, tarcze Shimano RT54 160 mm
Piasty Shimano M4050 / Shimano Alfine 8
Obręcze Alexrims ATD490
Opony Continental Sport Contact II 700x32C
Rozmiar koła 700C
Kierownica BMC LFB03
Wspornik kierownicy BMC LSM03
Łożyska sterów b.d.
Wspornik siodła BMC LSP03
Siodło Selle Royal Sirio
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja 5 lat na ramę, 2 lata komponenty

dystrybucja

BMC Polska Taurus Z.P.H.

ul. Wieczorka 11, 43-190 Mikołów
0048 662 123 668
helpdesk@taurus.info.pl, www.bmcracing.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

575 mm73,5°72°412 mm1022 mm

cena
5590 zł

masa
11 200 g

materiały dodatkowe

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj