Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > BMC > Fourstroke FS01 29 XX1rejestrujzaloguj

BMC Fourstroke FS01 29 XX1

MTB XC 29"

parametry

Rozmiary S, M, L
Materiał ramy carbon
Technologiesystem zawieszenia z tymczasowym punktem obrotu APS
Przedni amortyzator Fox 32 Float CTD Adj FIT Factory Kashima
Tylny amortyzator Fox Float CTD Factory Kashima
Skok przód 100 mm
Skok tył 100 mm
Korby SRAM XX1 30 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta SRAM XX1 (10-42) 11-rz.
Łańcuch SRAM XX1
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka SRAM XX1
Manetki SRAM XX1
Hamulce SRAM X0 Carbon, tarcze 180 mm
Koła DT Swiss XR 1501 Spline One (osie 15 mm / 12x142 mm)
Opony Continental X-King/Race King Race Sport 29x2.2"
Rozmiar koła 29"
Kierownica BMC MFB01 Carbon
Wspornik kierownicy BMC MST02
Łożyska sterów b.d.
Wspornik siodła BMC MSP01 Carbon
Siodło Fi'zi:k Tundra 2
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja 2 lata na ramę i komponenty

dystrybucja

BMC Polska Taurus Z.P.H.

ul. Wieczorka 11, 43-190 Mikołów
0048 662 123 668
helpdesk@taurus.info.pl, www.bmcracing.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

610 mm73,5°70°445 mm1126 mm

cena
25 590 zł

masa
10 120 g

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj