Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > BMC > Timemachine TMR01 Ultegra Di2rejestrujzaloguj

BMC Timemachine TMR01 Ultegra Di2

Szosa aero

parametry

Rozmiary 48, 51, 54, 56, 58, 61 cm
Materiał ramy carbon timemachine TMR01
Technologiep2p x subA
Widelec aero carbon, subA
Korby Shimano Ultegra FC-6800 53-39 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano Ultegra CS-68000 (11-28) 11-rz.
Łańcuch Shimano Ultegra CN-6800
Przednia przerzutka Shimano Ultegra Di2 FD-6870
Tylna przerzutka Shimano Ultegra Di2 RD-6870
Manetki Shimano Ultegra Di2 ST-6870
Hamulce Shimano Ultegra Di2 ST-6870 / aerodynamiczne hamulce
Koła Zipp 60 Carbon Hybrid
Opony Continental GP-4000S 700x25C
Rozmiar koła 700C
Kierownica 3T Ergonova Team
Wspornik kierownicy 3T ARX 2 Team
Łożyska sterów b.d.
Wspornik siodła aero carbon, p2p x subA
Siodło Fi'zi:k Arione R7 manganese
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja 2 lata na ramę i komponenty

dystrybucja

BMC Polska Taurus Z.P.H.

ul. Wieczorka 11, 43-190 Mikołów
0048 662 123 668
helpdesk@taurus.info.pl, www.bmcracing.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 54 cm

542 mm74°72,5°405 mm979 mm

cena
25 590 zł

masa
7680 g

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj