Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > BMC > Crossmachine CX01 SRAMrejestrujzaloguj

BMC Crossmachine CX01 SRAM

Przełaj

parametry

Rozmiary 48, 51, 54, 57, 60 cm
Materiał ramy carbon crossmachine CX01
TechnologieACE
Widelec crossmachine CX01 disc carbon
Korby SRAM Force CX1 44 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta SRAM PG-1170 (11-32) 11-rz.
Łańcuch SRAM PC-1130
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka SRAM Force CX1
Manetki SRAM Force HRD
Hamulce SRAM Force HRD / SRAM Force HRD-A1, tarcze Centerline 140 mm
Koła DT Swiss R23 Spline
Opony Continental Cyclo X King 700x35C
Rozmiar koła 700C
Kierownica BMC RDB 3
Wspornik kierownicy BMC RST 3
Łożyska sterów b.d.
Wspornik siodła carbon TCC
Siodło Fi'zi:k Arione R7 manganese
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja 2 lata na ramę i komponenty

dystrybucja

BMC Polska Taurus Z.P.H.

ul. Wieczorka 11, 43-190 Mikołów
0048 662 123 668
helpdesk@taurus.info.pl, www.bmcracing.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 54 cm

549 mm73,5°72,5°425 mm1008 mm

cena
17 990 zł

masa
7700 g

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj