Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > BMC > Granfondo GF01 Disc Dura Ace Di2rejestrujzaloguj

BMC Granfondo GF01 Disc Dura Ace Di2

Szosa endurance

parametry

Rozmiary 48, 51, 54, 56, 58, 61 cm
Materiał ramy carbon
TechnologieTCC
Widelec carbon z TCC
Korby Shimano Dura Ace FC-9000 50-34 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano Dura Ace CS-9000 (11-28) 11-rz.
Łańcuch Shimano Dura Ace CN-9000
Przednia przerzutka Shimano Dura Ace Di2 FD-9070
Tylna przerzutka Shimano Dura Ace Di2 RD-9070
Manetki Shimano ST-R785
Hamulce Shimano ST-R785 / Shimano BR-R785, tarcze SM-RT99 140 mm
Piasty BMC RWD01
Obręcze BMC RWD01
Opony Continental Grand Prix 4 Season 700x28C
Rozmiar koła 700C
Kierownica 3T Ergosum Team
Wspornik kierownicy 3T ARX 2 Team
Łożyska sterów b.d.
Wspornik siodła carbon TCC
Siodło Fi'zi:k Aliante Delta Wingflex braided
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja 2 lata na ramę i komponenty

dystrybucja

BMC Polska Taurus Z.P.H.

ul. Wieczorka 11, 43-190 Mikołów
0048 662 123 668
helpdesk@taurus.info.pl, www.bmcracing.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 54 cm

542 mm73,5°72°412 mm993 mm

cena
38 990 zł

masa
7200 g

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj