Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > BMC > Teammachine SLR01 Dura Ace Di2rejestrujzaloguj

BMC Teammachine SLR01 Dura Ace Di2

Szosa

parametry

Rozmiary 48, 51, 54, 56, 58, 61 cm
Materiał ramy carbon teammachine SLR01
TechnologieACE
Widelec Teammachine SLR01 carbon
Korby Shimano Dura Ace FC-9000 52-36 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano Dura Ace CS-9000 (11-28) 11-rz.
Łańcuch Shimano Dura Ace CN-9000
Przednia przerzutka Shimano Dura Ace Di2 FD-9070
Tylna przerzutka Shimano Dura Ace Di2 RD-9070
Manetki Shimano Dura Ace Di2 ST-9070
Hamulce Shimano Dura Ace Di2 ST-9070 / Shimano Dura Ace BR-9000
Koła Shimano WH-9000 C24-CL
Opony Continental GP4000S 700x23C
Rozmiar koła 700C
Kierownica 3T Ergonova Team
Wspornik kierownicy 3T ARX 2 Team
Łożyska sterów b.d.
Wspornik siodła Teammachine SLR01 carbon
Siodło Fi'zi:k Arione R3 braided
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja 2 lata na ramę i komponenty

dystrybucja

BMC Polska Taurus Z.P.H.

ul. Wieczorka 11, 43-190 Mikołów
0048 662 123 668
helpdesk@taurus.info.pl, www.bmcracing.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 54 cm

550 mm73,5°72,5°402 mm978 mm

cena
38 990 zł

masa
6400 g

materiały dodatkowe

BMC Teammachine SLR01 Dura Ace Di2

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj