Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Fuji > Touringrejestrujzaloguj

FUJI Touring

TrekkingSzosa

parametry

Rozmiary XS/49 cm, M/54 cm, L/56 cm, XL/58 cm, XXL/64 mm
Materiał ramy stal Cr-Mo Elios 2
Widelec Elios 2 stalowy cr-mo
Korby Shimano Deore 48-36-26 z.
Łożyska suportu Shimano
Kaseta Shimano Deore (11-34) 9-rz.
Łańcuch KMC X9
Przednia przerzutka Shimano Altus
Tylna przerzutka Shimano Deore
Manetki Microshift Bar end
Hamulce aluminiowe / Tektro
Piasty aluminiowe
Obręcze Vera Terra DPM18
Opony Vera CityWide 700x32C
Rozmiar koła 700C
Kierownica Oval Concept 310
Wspornik kierownicy Oval Concept 313
Łożyska sterów FSA 1i1/8"
Wspornik siodła Oval Concept 300, 27.2 mm
Siodło Oval Concept P300
Pedały aluminiowe
Wyposażenie dodatkowe bagażnik
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę, 2 lata komponenty

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M/54 cm

554 mm73°70°440 mm1053 mm

cena
2899 zł

masa
12 500 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Fuji
Czytaj więcej

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj