Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Fuji > Traverse 1.1 Discrejestrujzaloguj

FUJI Traverse 1.1 Disc

Cross

parametry

Rozmiary S/15", S-M/17", M/19", M-L/20.5", L/22", XL/24"
Materiał ramy aluminium A2-SL
Technologiecieniowane rury, dolna rura PowerCurve
Przedni amortyzator Suntour NEX
Skok przód 63 mm
Korby Shimano LX T551 48-36-26 z.
Łożyska suportu Shimano
Kaseta Shimano Deore (11-34) 10-rz.
Łańcuch KMC X10
Przednia przerzutka Shimano LX
Tylna przerzutka Shimano XT
Manetki Shimano Deore
Hamulce Shimano BL-M505/BR-M447, tarcze 160 mm
Piasty Shimano M435
Obręcze Vera Terra DPD22
Opony Vera Eos 700x38C
Rozmiar koła 700C
Kierownica Oval Concept 200
Wspornik kierownicy Oval Concept 313
Łożyska sterów FSA 1i1/8"
Wspornik siodła Oval Concepts 300, 31.6 mm
Siodło Oval Concept P300
Pedały aluminiowe
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę, 2 lata komponenty

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M/19"

590 mm71,5°70,5°445 mm1068 mm

cena
3729 zł

masa
13 840 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Fuji
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj