Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Fuji > Trackrejestrujzaloguj

FUJI Track

Miasto

parametry

Rozmiary XXS/43 cm (650C), XS/49 cm, S/52 cm, M/54 cm, L/56 cm, XL/58 cm, XXL/61 cm
Materiał ramy stal Cr-Mo Elios
Technologiepodwójnie cieniowane rury
Widelec Fuji Elios 2, stal Cr-Mo
Korby Fuji 46 z.
Łożyska suportu FSA
Kaseta (16) 1-rz.
Łańcuch KMC Z510
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka -
Manetki -
Hamulce aluminiowe / dual pivot
Piasty Formula
Obręcze Vera Corsa DPM27
Opony Vera Helios 700x25C
Rozmiar koła 700C
Kierownica Fuji track
Wspornik kierownicy Fuji
Łożyska sterów 1i1/8""
Wspornik siodła Fuji
Siodło Oval Concepts R300
Pedały aero road
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę, 2 lata komponenty

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M/54 cm

550 mm73°72,5°410 mm986 mm

cena
1989 zł

masa
9980 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Fuji
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj