Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Fuji > Transonic 2.1rejestrujzaloguj

FUJI Transonic 2.1

Szosa aero

parametry

Rozmiary XS-S/46 cm, S/49 cm, S-M/52 cm, M/54 cm, M-L/58 cm, L-XL/61 cm
Materiał ramy carbon C5 HM
Widelec Fuji FC-440 carbon
Korby Shimano Ultegra 6800 52-36 z.
Łożyska suportu Praxis BB30
Kaseta Shimano Ultegra 6800 (11-28) 11-rz.
Łańcuch KMC X11L
Przednia przerzutka Shimano Ultegra 6800 Di2
Tylna przerzutka Shimano Ultegra 6800 Di2
Manetki Shimano Ultegra 6800 Di2
Hamulce Shimano Ultegra 6800 Di2 / Shimano Ultegra direct mount
Koła Oval 733
Opony Vittoria Zaffiro Pro Slick 700x23C
Rozmiar koła 700C
Kierownica Oval Concept 310
Wspornik kierownicy Oval Concept 313
Łożyska sterów FSA 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Transonic aero carbon
Siodło Oval Concept R500
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę, 2 lata komponenty

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M/54 cm

540 mm73,5°73°405 mm974 mm

cena
13 699 zł

masa
7750 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Fuji
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj