Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Fuji > Transonic 1.1rejestrujzaloguj

FUJI Transonic 1.1

Szosa aero

parametry

Rozmiary XS-S/46 cm, S/49 cm, S-M/52 cm, M/54 cm, M-L/58 cm, L-XL/61 cm
Materiał ramy carbon C10 UHM
Widelec Fuji FC-330 carbon monocoque
Korby Shimano Dura Ace 52-36 z.
Łożyska suportu Praxis BB30
Kaseta Shimano Dura Ace 9000 (11-25) 11-rz.
Łańcuch Shimano Dura Ace 9000
Przednia przerzutka Shimano Dura Ace Di2 9070
Tylna przerzutka Shimano Dura Ace Di2 9070
Manetki Shimano Dura Ace Di2 9070
Hamulce Shimano Dura Ace Di2 9070 / Shimano Dura Ace Di2 9010 direct mount
Koła Oval 950F
Opony Vittoria Open Corsa CX 700x23C
Rozmiar koła 700C
Kierownica Oval Concept R910
Wspornik kierownicy Oval Concept 913
Łożyska sterów FSA 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Transonic aero carbon
Siodło Oval Concept R900
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę, 2 lata komponenty

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M/54 cm

540 mm73,5°73°405 mm974 mm

cena
24 999 zł

masa
7300 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Fuji
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj