Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Fuji > Traverse 1.5 LE STrejestrujzaloguj

FUJI Traverse 1.5 LE ST

Cross

parametry

Rozmiary S/16", S-M/18", M/20", M-L/21.5"
Materiał ramy aluminium A2-SL
Technologiecieniowane rury, dolna rura PowerCurve
Przedni amortyzator Suntour NEX
Skok przód 63 mm
Korby Shimano M171 48-38-28 z.
Łożyska suportu FSA
Kaseta Shimano Altus (11-32) 8-rz.
Łańcuch KMC HV700
Przednia przerzutka Shimano Altus
Tylna przerzutka Shimano Acera
Manetki Shimano Acera
Hamulce Tektro Auriga, tarcze 160 mm
Piasty aluminiowe
Obręcze Vera Terra DPD18
Opony Vera Eos 700x38C
Rozmiar koła 700C
Kierownica Oval Concept 200
Wspornik kierownicy Oval Concept 313
Łożyska sterów FSA 1i1/8"
Wspornik siodła Oval Concept 300, 31.6 mm
Siodło Oval Concept P300
Pedały plastikowe
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę, 2 lata komponenty

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

585 mm72°71°445 mm1060 mm

cena
2069 zł

masa
14 050 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Fuji
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj