Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > GT > Grade Alloy Sorarejestrujzaloguj

GT Grade Alloy Sora

Szosa endurancePrzełaj

parametry

Rozmiary 51, 53, 55, 56, 58, 60 cm
Materiał ramy Aluminium
TechnologieTripleTriangle, poszerzana główka 1 i 1/8" do 1 1/4", hydroformowane rury
Widelec Carbon-alu
Korby FSA Vero Compact 50-36 z.
Łożyska suportu FSA
Kaseta Sun Race (11-28) 9-rz.
Łańcuch KMC X9
Przednia przerzutka Shimano Sora FD 3500
Tylna przerzutka Shimano Sora RD 3500
Manetki Shimano Sora FD 3500
Hamulce Bengal MB-7000t Mechanical disc, tarcze 160 mm
Piasty Formula
Obręcze Alex ATD470 disc
Opony Kenda Kwest 700x28
Rozmiar koła 700C
Kierownica New GT DropTune Ultra Light double butted 2014 alloy
Wspornik kierownicy GT Design 3D forged 6061
Łożyska sterów FSA
Wspornik siodła aluminium
Siodło New GT Bio-Morphic ROAD
Pedały Low Profile
Informacje dodatkowe gwarancja: dożywotnia na ramę dla pierwszego właściciela, 2 lata na komponenty

dystrybucja

Aspire Sports, s.r.o.

Karásek 11, 621 00 Brno
0 800 420 12 17
aspire@aspire.eu, www.aspire.eu

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 56

565 mm73°71,5°430 mm1131 mm

cena
3799 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz testy rowerów GT
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj