Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > B'Twin > Rockrider 540rejestrujzaloguj

B'TWIN Rockrider 540

MTB XCM 26"

parametry

Rozmiary S, M, L, XL
Materiał ramy aluminium 6061
Przedni amortyzator Btwin by Suntour
Skok przód 100 mm
Korby SRAM S6000 42-32-22 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta SRAM 5.0 (11-32) 9-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka Shimano Altus
Tylna przerzutka SRAM X7
Manetki SRAM
Hamulce Tektro Auriga Comp, tarcze 160 mm
Piasty Formula
Obręcze Rockrider Sport
Opony Kenda Nevegal
Rozmiar koła 26"
Kierownica Rockrider Comp, 640 mm
Wspornik kierownicy Rockrider Comp
Łożyska sterów b.d.
Wspornik siodła Rockrider Sport, 29.8x350 mm
Siodło Rockrider Sport
Pedały Wellgo MTB
Informacje dodatkowe gwarancja: dożywotnia na ramę i kierownicę, 2 lata komponenty

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru b.d.

b.d.b.d.b.d.b.d.b.d.

cena
2499 zł

masa
13 300 g

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj