Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Ghost > AMR 7 LCrejestrujzaloguj

GHOST AMR 7 LC

MTB XCM 29"

parametry

Rozmiary XS, S, M, L, XL
Materiał ramy carbon HM / aluminium
Technologieczterozawiasowy system amortyzacji
Przedni amortyzator Fox 32 Float O/C Evolution CTD
Tylny amortyzator Fox Float CTD BV SV
Skok przód 110 mm
Skok tył 100 mm
Korby Shimano XT 38-24 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano CS-HG81 (11-36) 10-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka Shimano XT
Tylna przerzutka Shimano XT
Manetki Shimano XT SL
Hamulce Shimano XT, tarcze SM-RT64 180 mm
Piasty Shimano XT (osie 15 mm / 12 mm)
Obręcze Ryde Rival 21
Opony Schwalbe Rocket Ron 29x2.25"
Rozmiar koła 29"
Kierownica Ghost Low Rizer light, 700 mm
Wspornik kierownicy Ghost light AS-029
Łożyska sterów b.d.
Wspornik siodła Ghost SL SP-719, 31.6 mm
Siodło Selle Royal Seta
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata na rower. Po dokonaniu przeglądu gwarancyjnego oraz zarejestrowaniu zakupu roweru na stronie internetowej gwarancja na ramę zostaje przedłużona o dodatkowe 1 lata (w sumie 3 lat)

dystrybucja

Secesja Sp.J.

ul. Wielicka 8, 30-552 Kraków
12-656-57-59, 12-656-20-91 / fax 12-656-20-91
secesja@secesja.pl, www.secesja.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

610 mm74°69,5°440 mm1132,5 mm

cena
12 299 zł

masa
12 500 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Ghost
Czytaj więcej

Ghost 2014
Zobacz zapowiedź kolekcji 2014 Czytaj więcej

Cechy roweru do maratonów
efektywność - to miks cech związanych z geometrią ramy, doborem zespołu przenoszącego „posuwisto zwrotny” ruch nóg na obrót kołem, a także masy roweru oraz, co chyba jeszcze ważniejsze, jego kół. Sztywność ramy? Czasy wiotkich ram minęły i sen z powiek projektantów spędza raczej brak komfortu wywołany kosmicznymi sztywnościami ram. Cenimy sobie ramy o geometrii dobranej tak, żeby ułatwiała szybki obrót. W głównej mierze zależy on od Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj